The Intervention... The Strippers... and FrankeeZee ๐Ÿค”  

Paulxx001 62M
5758 posts
9/16/2019 12:52 pm

Last Read:
10/18/2019 1:04 pm

The Intervention... The Strippers... and FrankeeZee ๐Ÿค”

I got a call from FrankeeZee's younger brother last week - BobbyZee. His voice was urgent.

"Paul... We gotta do something about Frankee's obsession with that STUPID sex site he's on. He spends whole days, writing silly blogs . It's fucking up his job. It's affecting his life. I've organized an 'Intervention' - at Tony's restaurant - for Monday. Can you make it?"

Of course I could. He's my buddy. So last Monday , I walked into 'Tony's Place' ; 'Casual Italian dining, a deli counter, with kareoke... and a great bar selection'. We had the place to ourselves. I sat down, amongst a cluster of twenty people. They were all bloggers, from FrankeeZee's * 'sex site'. Why had BobbyZee chosen these people, for an intervention? I presumed, none of FrankeeZee's real friends, even knew - he was on a sex site.

We all wore large white tags, with our User Names . I wore mine - Paulxx001 . People there must have visited A F F, because they recognized me. I signed a few autographs and shook hands. Curiously enough their user names, resembled the ones over here , on A F F; AssSmart, JB, Sexy2000, KissingMe, TemptMe, Heartbreaker ... and a bunch of others. Oh and the lady from Florida (the one from that sex rehab center, FrankeeZee met, a few months back) - she was there.

We sat and chatted and waited. Tony (the owner) came by ; "Hey Paul... howzit goin'? Ya want me to put out some food, while you guys wait? And somethin' ta drink?"

"Sure... sounds like a great idea," I nodded. I looked at my watch. FrankeeZee was late.

Soon... the party platters arrived, followed shortly, by pitchers of Sangria and house wine. My cell phone buzzed. It was BobbyZee ; they were stuck, in bridge traffic. I dug into a slice of pizza. Lady2000 came up to me and we spoke. She was originally from Toronto, but moved here a few years back. She likes sushi ; hmmm... so do I.

An hour or so later, GotoPoco31 (or was it OceanGirl ), had already, turned on the kareoke machine and were wailing up a storm, with Poet52 singing lead. They were playing Aretha Franklin's, 'Respect', and the place was rockin'. By the time Bobby and FrankeeZee walked in, no one noticed... except me .

I greeted them at the door. Bobby, looked stern and hissed into my ear. "Paul... what the fuck... is going on? I know we're two hours late, but... this is crazy! "

I didn't have a chance to reply. FrankeeZee grabbed hold of me and gave me a huge hug. "Paul... you fucker! Is this party your idea? Damn.... I love you bro! This is great!"

At that moment, the Florida lady (from that sex rehab center) came running up to Frankee, wrapped her arms around his neck and planted a wet kiss on his lips.

A few minutes later... the male strippers arrived. One of the ladies, Kimberlie101 , thought FrankeeZee was never showing up, so she had taken matters, into her own hands. BobbyZee grabbed me by the arm and pulled me aside. "Paul.... This isn't, what I had planned. How.... are we going to fix this?"

I looked at him and blinked. Then I blinked again... and spoke ; "Well... on the bright side, at least FrankeeZee's not on the sex site, wasting his time blogging... right?"

I sat down in a chair and watched... as things unfolded. The strippers - stripped. The ladies screamed and hollered. FrankeeZee took the Florida lady by the hand and made his way, into the men's room. Yep... things were following, some sort of master plan .

On cue, 69Wonders waved her arms at me. I stood up and made my way to the mic. The first chords to 'Piano Man', were playing ; and that, was MY song. Oh well... I was pretty sure, that's how most interventions worked out. Don't they? ๐Ÿค”

........................................
*FrankeeZee is a member and top blogger, of โ„ขFOGCAF - Friends Of Good Clean Adulterous Fun
. ..

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 12:53 pm

I met a lot of interesting people that day. You'd never know, by looking at them, that they were bloggers, on a sex site. They looked... kinda normal. ๐Ÿค”
Do you?

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 12:53 pm

There are no plans for another intervention. But we did make a date for another kareoke, strippers night.
Are kareoke and strippers fun, or what?๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


author51 56F
80177 posts
9/16/2019 12:59 pm

Hmmm no mention of an author in there eh my morning coffee mate?,,,,Frankee definitely needs some intervening then...

One can never have enough JOY in their life...


Paulxx001 replies on 9/16/2019 1:02 pm:
The names were similar... NOT identical... Coulda been you? Poet52?

author51 56F
80177 posts
9/16/2019 1:00 pm

    Quoting Paulxx001:
    There are no plans for another intervention. But we did make a date for another kareoke, strippers night.
    Are kareoke and strippers fun, or what?๐Ÿ‘
Especially when you mention Karaoke...Crikey.....lol

One can never have enough JOY in their life...


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 1:01 pm

    Quoting author51:
    Hmmm no mention of an author in there eh my morning coffee mate?,,,,Frankee definitely needs some intervening then...
Lol... Nope but there's a Poet52... ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


author51 56F
80177 posts
9/16/2019 1:06 pm

    Quoting author51:
    Hmmm no mention of an author in there eh my morning coffee mate?,,,,Frankee definitely needs some intervening then...
So who is this BobbyZee? Maybe he likes Canadian authors who sing and live an hour away from Toronto.....

One can never have enough JOY in their life...


Paulxx001 replies on 9/16/2019 1:09 pm:
BobbyZee is FrankeeZee's younger brother. He probably reads my blog.
And if he doesn't.... I'll tell him to visit your blog! ๐Ÿ‘

author51 56F
80177 posts
9/16/2019 1:08 pm

    Quoting Paulxx001:
    Lol... Nope but there's a Poet52... ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ‘
I just saw that..............lol.

One can never have enough JOY in their life...


Paulxx001 replies on 9/16/2019 2:17 pm:
Reeeelee? lol... ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ‘

author51 56F
80177 posts
9/16/2019 1:11 pm

    Quoting author51:
    Hmmm no mention of an author in there eh my morning coffee mate?,,,,Frankee definitely needs some intervening then...
Not me.......52 is just too young....lol.I wanna meet this BobbyZee......lol.Franee's got his hands full already......lol.

One can never have enough JOY in their life...


Paulxx001 replies on 9/16/2019 2:10 pm:
lol.. Sounds like he does... ๐Ÿ˜Š

author51 56F
80177 posts
9/16/2019 1:13 pm

    Quoting author51:
    Not me.......52 is just too young....lol.I wanna meet this BobbyZee......lol.Franee's got his hands full already......lol.
Besides I would have been singing and stripping...LMAO!!!!!

One can never have enough JOY in their life...


Paulxx001 replies on 9/16/2019 2:10 pm:
True... you might have been! ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜Š

Wonder167 52F  
4151 posts
9/16/2019 1:23 pm

I think I just found a new name for myself. Might get me some attention. lol

The intervention turned into prevention. Party took his mind off blogging. Smart! lol


author51 56F
80177 posts
9/16/2019 1:25 pm

    Quoting author51:
    So who is this BobbyZee? Maybe he likes Canadian authors who sing and live an hour away from Toronto.....
Younger Huh!!!!! Send him my way then.....LMAO!!!!!!!!!!!!!!

One can never have enough JOY in their life...


Tmptrzz 56F  
64400 posts
9/16/2019 2:08 pm

That's one hell of an intervention there, it sounds like everyone had a great time. I wonder if BobbyZee will plan another intervention for his brother.. I hope you have a great evening.

Just your average every day run of the mill nana here!!!


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/16/2019 2:11 pm

I can't stop laughing.

This is soooooooo great.

Thank you for sharing.

You know...me thinks we should have a parteee

A real one

In Whorlando

Bwahahaha

Have you ever heard the TPain song, In Love with a Stripper?

I wuv it.

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 2:13 pm

    Quoting Wonder167:
    I think I just found a new name for myself. Might get me some attention. lol

    The intervention turned into prevention. Party took his mind off blogging. Smart! lol
Really? Go ahead and change it, but I think it costs a penny or two.
I'm sure that you get plenty of attention.
I was always curious what the 167 meant? ๐Ÿค”

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 2:16 pm

    Quoting Tmptrzz:
    That's one hell of an intervention there, it sounds like everyone had a great time. I wonder if BobbyZee will plan another intervention for his brother.. I hope you have a great evening.
Who wouldn't have a good time if the food, music and drinks are great? ๐Ÿ˜Š
No intervention.. but another kareoke night is in the works. ๐Ÿ˜Š
I was never really thinking into it and after trying it, it's a lot of fun.
Do you ever kareoke? ๐Ÿค”

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


smartasswoman 62F  
31701 posts
9/16/2019 2:23 pm

I feel like I look eminently normal, but I guess when my hair is purple or turquoise that's not entirely the case.


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 2:30 pm

    Quoting EnigmaInitiative:
    I can't stop laughing.

    This is soooooooo great.

    Thank you for sharing.

    You know...me thinks we should have a parteee

    A real one

    In Whorlando

    Bwahahaha

    Have you ever heard the TPain song, In Love with a Stripper?

    I wuv it.
I have heard that song... Just listened to it again... lol ๐Ÿ˜‚
Whorlando? lol.. Sounds like a plan... ๐Ÿ˜Š

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 2:31 pm

    Quoting smartasswoman:
    I feel like I look eminently normal, but I guess when my hair is purple or turquoise that's not entirely the case.
Purple or turquoise? ๐Ÿค”
Sure... I'd look twice, then approach you with a question... ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


superbjversion2 64F  
17291 posts
9/16/2019 2:50 pm

Boy, oh boy! You sure know how to throw an intervention! Do me โ€ฆ I mean, mine ... next.

I put the sex in sexagenarian


sexyldy1000 58F  
3803 posts
9/16/2019 3:54 pm

Sounds like a great time was had by all. Not surprised there's talk of a follow-up party. Maybe It will turn into a weekly 'Intervention Night' for each of the attendees. And yes...most people on sex sites like this, do look 'normal'.

Stimulate my mind and the possibilities are endless.


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 4:12 pm

    Quoting superbjversion2:
    Boy, oh boy! You sure know how to throw an intervention! Do me โ€ฆ I mean, mine ... next.
It's a great kareoke place.
Ya need an intervention? lol ๐Ÿ˜‚
I'll speak to Tony... If we can get twenty people... we get a discount on the food and drink.. lol ๐Ÿ˜Ž
And the strippers... well, we can figure that out.
So ya like kareoke do ya? ๐Ÿค” ๐Ÿ”ฅ

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 4:27 pm

    Quoting sexyldy1000:
    Sounds like a great time was had by all. Not surprised there's talk of a follow-up party. Maybe It will turn into a weekly 'Intervention Night' for each of the attendees. And yes...most people on sex sites like this, do look 'normal'.
Weekly kareoke, stripper Mondays. Holy crap - that's a GREAT idea ๐Ÿ’ก!
And a place for bloggers to hang out and chill.
Wow! I'd be down for that.... You? ๐Ÿค” ๐Ÿ”ฅ
You look normal?

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


kimberliejo1 42F  
2151 posts
9/16/2019 5:35 pm

Yelp... we're all just a bunch of 'Normal' looking people, Lol...
[image]
Man... ain't never been to an 'Intervention' before babe... sorta resemble some
parties I've been to though, Lol... Male Strippers Whoooo KJ

Putting your heart on your sleeve is a step towards making a lifelong friend!


HeartCollector 62F  
7784 posts
9/16/2019 5:52 pm

People only WISH their interventions were that way!

The gladdest hours we know are those shared with a friend or two. Wilbur D. Nesbit


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 5:57 pm

    Quoting kimberliejo1:
    Yelp... we're all just a bunch of 'Normal' looking people, Lol...
    [image]
    Man... ain't never been to an 'Intervention' before babe... sorta resemble some
    parties I've been to though, Lol... Male Strippers Whoooo KJ
Love the glasses... ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘ โค๏ธ
Sure
.. kareoke parties are a blast. No?
Ever had fun with male strippers? I heard that you ladies get outta control... lol ๐Ÿ˜‚

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 6:05 pm

    Quoting HeartCollector:
    People only WISH their interventions were that way!
That's true.
I'm surprised there was someone there with a name similar to yours. ๐Ÿ˜Š
Are you a kareoke fan? ๐Ÿค” Poet 52 is singing lead. Can you sing backup?

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/16/2019 6:19 pm

    Quoting Paulxx001:
    I have heard that song... Just listened to it again... lol ๐Ÿ˜‚
    Whorlando? lol.. Sounds like a plan... ๐Ÿ˜Š
I'm working out the deets, I'll announce when I'm ready. Winks

I'm listening to WordPlay by Jason Mraz.

I have a "thing" for his music, the words, his voice, and the melodies.

Yep yup

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/16/2019 6:22 pm

    Quoting smartasswoman:
    I feel like I look eminently normal, but I guess when my hair is purple or turquoise that's not entirely the case.
You like to dye your hair different colors too?

Mine is blue and purple now, with a little white at the root.

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


Livin_my_Life14 49F  
1975 posts
9/16/2019 6:41 pm

100 percent sure that I know this bobbyzee. That's one hell of an intervention!


SeaGirlFL 55F
9068 posts
9/16/2019 8:02 pm

Well, that sounds like an awesome, party!!

"Sometimes the most productive thing you can do is relax." โ€“ Mark Black


azriel1970 49M  
27054 posts
9/16/2019 8:05 pm

That, my friend, was one hell of an intervention! Next time let me know and I will be glad to try and intervene!


superbjversion2 64F  
17291 posts
9/16/2019 8:50 pm

"So ya like kareoke do ya?"

Karaoke wasn't really a 'thing' when I was going to bars so I've only heard it done once. It was painful to listen to.
Strippers, however โ€ฆ.. two thumbs up! (or any other appropriate appendage)

I put the sex in sexagenarian


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 8:55 pm

    Quoting EnigmaInitiative:
    I'm working out the deets, I'll announce when I'm ready. Winks

    I'm listening to WordPlay by Jason Mraz.

    I have a "thing" for his music, the words, his voice, and the melodies.

    Yep yup
Well... THAT'S a chirpy song with a catchy tune, lyrics and a really fun beat to play. I'd be bopping to that one... lol ๐Ÿ˜‚
Yep... Thanks for sharing. I'd never heard that one! ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 8:57 pm

    Quoting Livin_my_Life14:
    100 percent sure that I know this bobbyzee. That's one hell of an intervention!
Really? ๐Ÿค” lol
Everyone knows a BobbyZee.... don't they? lol ๐Ÿ˜‚
Yep.. strippers and kareoke. Sounds like a plan... Don't it? ๐Ÿ˜ฎ

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 9:01 pm

    Quoting SeaGirlFL:
    Well, that sounds like an awesome, party!!
Well... kareoke is not usually my thing. But as I watched and listened.. it really wasn't too bad. There were some good singers kicking it.
Ya think you'd be into it? ๐Ÿค”
How's your - 'I've had a few drinks in a bar' voice? lol ๐Ÿ˜‚

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 9:04 pm

    Quoting azriel1970:
    That, my friend, was one hell of an intervention! Next time let me know and I will be glad to try and intervene!
Ya know... what if someone organized an A F F blogger stripper / kareoke night in some city... central to all. Ya think anyone would show up? ๐Ÿค”
Nah.. it's just fiction, right? ๐Ÿ˜ฎ
But it's fun to think about it. No?
You're on my invite list! ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/16/2019 9:10 pm

    Quoting superbjversion2:
    "So ya like kareoke do ya?"

    Karaoke wasn't really a 'thing' when I was going to bars so I've only heard it done once. It was painful to listen to.
    Strippers, however โ€ฆ.. two thumbs up! (or any other appropriate appendage)
Ya... I've only had a few experiences with the kareoke thingy. But damn.. I hit on a bunch of superstars who killed it!
I was impressed... ๐Ÿ˜Š
But about those male strippers...
Have you ever seen women and how they act... amongst a bunch of naked men? ๐Ÿค”
Omg... Ten times worse than men amongst lady strippers.
You ladies are outta control!
You'd be clapping and cheering in earnest. And perhaps checking out his abs... omg ๐Ÿ˜ฎ
Or more. The men, let you touch them. Did you know that? ๐Ÿค” ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿ’ฆ

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


sexyldy1000 58F  
3803 posts
9/16/2019 11:11 pm

    Quoting Paulxx001:
    Weekly kareoke, stripper Mondays. Holy crap - that's a GREAT idea ๐Ÿ’ก!
    And a place for bloggers to hang out and chill.
    Wow! I'd be down for that.... You? ๐Ÿค” ๐Ÿ”ฅ
    You look normal?
Karaoke is fun when itโ€™s not a competition. Have a few songs that are my โ€˜standardsโ€™. After a couple of drinks ๐Ÿน๐Ÿท๐Ÿบ, the inhibitions are lost and everyone sounds good. Normal? Guess it depends on your definition.

Stimulate my mind and the possibilities are endless.


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 4:59 am

    Quoting azriel1970:
    That, my friend, was one hell of an intervention! Next time let me know and I will be glad to try and intervene!
I'm curious, would you come to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:00 am

    Quoting author51:
    Hmmm no mention of an author in there eh my morning coffee mate?,,,,Frankee definitely needs some intervening then...
Hey you, lady, how's you?

Is that a new tat on your tit, in your avatar? Me likey

Have you ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:01 am

    Quoting Tmptrzz:
    That's one hell of an intervention there, it sounds like everyone had a great time. I wonder if BobbyZee will plan another intervention for his brother.. I hope you have a great evening.
Hey Tempt, ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:02 am

    Quoting Wonder167:
    I think I just found a new name for myself. Might get me some attention. lol

    The intervention turned into prevention. Party took his mind off blogging. Smart! lol
Just curious, have you ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:02 am

    Quoting smartasswoman:
    I feel like I look eminently normal, but I guess when my hair is purple or turquoise that's not entirely the case.
Next question, have you ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:03 am

    Quoting kimberliejo1:
    Yelp... we're all just a bunch of 'Normal' looking people, Lol...
    [image]
    Man... ain't never been to an 'Intervention' before babe... sorta resemble some
    parties I've been to though, Lol... Male Strippers Whoooo KJ
Ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


author51 56F
80177 posts
9/17/2019 5:04 am

    Quoting author51:
    I just saw that..............lol.
What can I say? I was sleep deprived and in the middle of a seniors moment when I first read this....lol.

One can never have enough JOY in their life...


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:04 am

    Quoting superbjversion2:
    Boy, oh boy! You sure know how to throw an intervention! Do me โ€ฆ I mean, mine ... next.
I'll throw you one, ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:05 am

    Quoting sexyldy1000:
    Sounds like a great time was had by all. Not surprised there's talk of a follow-up party. Maybe It will turn into a weekly 'Intervention Night' for each of the attendees. And yes...most people on sex sites like this, do look 'normal'.
This is a GREAT idea. Kind of like "group therapy" only better. Bwahahahaha

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:05 am

    Quoting kimberliejo1:
    Yelp... we're all just a bunch of 'Normal' looking people, Lol...
    [image]
    Man... ain't never been to an 'Intervention' before babe... sorta resemble some
    parties I've been to though, Lol... Male Strippers Whoooo KJ
I Love Your Hair

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:06 am

    Quoting HeartCollector:
    People only WISH their interventions were that way!
My wishes have been coming true lately.

Ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:07 am

    Quoting Livin_my_Life14:
    100 percent sure that I know this bobbyzee. That's one hell of an intervention!
I don't know a bobbyzee, but I do a garyvee. Winks.

Ever been to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:08 am

    Quoting SeaGirlFL:
    Well, that sounds like an awesome, party!!
Have you ever come to Orlando?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:09 am

    Quoting sexyldy1000:
    Karaoke is fun when itโ€™s not a competition. Have a few songs that are my โ€˜standardsโ€™. After a couple of drinks ๐Ÿน๐Ÿท๐Ÿบ, the inhibitions are lost and everyone sounds good. Normal? Guess it depends on your definition.
It's all about that Perspective, isn't it?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


EnigmaInitiative 51F  
1559 posts
9/17/2019 5:10 am

    Quoting Paulxx001:
    Ya know... what if someone organized an A F F blogger stripper / kareoke night in some city... central to all. Ya think anyone would show up? ๐Ÿค”
    Nah.. it's just fiction, right? ๐Ÿ˜ฎ
    But it's fun to think about it. No?
    You're on my invite list! ๐Ÿ‘
Subtle message when used for good is AWESOME

Revenge of the Nerds was a great movie, don't you think?

Dust In The Wind

By

Kansas

Secret Agent Man Erotic Story

Debbi


mc_justmc 59M  
5100 posts
9/17/2019 5:16 am

Hahahahah that's a good enough intervention for Frankie Z.


Paulxx001 62M
11654 posts
9/17/2019 6:10 am

    Quoting EnigmaInitiative:
    Subtle message when used for good is AWESOME

    Revenge of the Nerds was a great movie, don't you think?
I doubt it would work though... unless we're all from the same city...
Or who knows? ๐Ÿค”
Maybe we could organize a tour to a museum, or something.... ๐Ÿ˜Š

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/17/2019 6:12 am

    Quoting mc_justmc:
    Hahahahah that's a good enough intervention for Frankie Z.
Typical FrankeeZee... things always get outta whack! ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/17/2019 6:16 am

    Quoting sexyldy1000:
    Karaoke is fun when itโ€™s not a competition. Have a few songs that are my โ€˜standardsโ€™. After a couple of drinks ๐Ÿน๐Ÿท๐Ÿบ, the inhibitions are lost and everyone sounds good. Normal? Guess it depends on your definition.
You sing? ๐Ÿค”
Kool... Yeah... some people really take it seriously, don't they? That's when it's less fun. Everyone can sing... sorta... lol ๐Ÿ˜‚
I'd ask what your goto songs are... if you want to share? ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/17/2019 6:18 am

    Quoting EnigmaInitiative:
    I don't know a bobbyzee, but I do a garyvee. Winks.

    Ever been to Orlando?
Well... ya put it out there. Who knows? ๐Ÿค”
Orlando 2020...? lol ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


HermanG67 52M
7662 posts
9/17/2019 9:07 am

LOL

sounds like a fun night man


Tmptrzz 56F  
64400 posts
9/17/2019 9:42 am

Nope hun, I sure haven't only been as far south as Georgia..

Just your average every day run of the mill nana here!!!


Tmptrzz 56F  
64400 posts
9/17/2019 9:47 am

    Quoting Paulxx001:
    Who wouldn't have a good time if the food, music and drinks are great? ๐Ÿ˜Š
    No intervention.. but another kareoke night is in the works. ๐Ÿ˜Š
    I was never really thinking into it and after trying it, it's a lot of fun.
    Do you ever kareoke? ๐Ÿค”
I sure have enjoyed many a night at Karaoke, that's where I met my current hubby..

Just your average every day run of the mill nana here!!!


Paulxx001 62M
11654 posts
9/17/2019 10:23 am

    Quoting HermanG67:
    LOL

    sounds like a fun night man
Good food, good drink, good company and I really enjoyed that kareoke.
Who knew? I always thought it was lame. ๐Ÿ˜Š

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/17/2019 10:24 am

    Quoting Tmptrzz:
    I sure have enjoyed many a night at Karaoke, that's where I met my current hubby..
Well.... it gives me hope... lol ๐Ÿ˜‚
Yep... kareoke.... here I come. ๐Ÿ˜Š ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


sexyldy1000 58F  
3803 posts
9/17/2019 11:37 pm

    Quoting Paulxx001:
    You sing? ๐Ÿค”
    Kool... Yeah... some people really take it seriously, don't they? That's when it's less fun. Everyone can sing... sorta... lol ๐Ÿ˜‚
    I'd ask what your goto songs are... if you want to share? ๐Ÿ‘
Geez, you would have thought some of them were trying out for 'The Voice'. It took me almost a year before I would get up and sing. One of my favourites was 'California Dreaming', especially when I had someone to sing harmony.

Stimulate my mind and the possibilities are endless.


Paulxx001 62M
11654 posts
9/18/2019 6:03 am

    Quoting sexyldy1000:
    Geez, you would have thought some of them were trying out for 'The Voice'. It took me almost a year before I would get up and sing. One of my favourites was 'California Dreaming', especially when I had someone to sing harmony.
Ok... Noted...
I'll print out the lyrics and start practicing. ๐Ÿ˜Š

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


BeccaLuvs 57F  
17169 posts
9/18/2019 9:48 am

Have to say, always enjoy your stories Paul! Yep, and esp when FrankeeZee makes an appearence!

..... And always 'hold onto all those sexy thoughts'!
(Remember if you feel like taking part in some sexy fun then click here!) Come on Some Sketch Fun
And Now How About 39Me39 Watching 39You39 If you39d like that Please Comment - So if you would like - click here as well!


Paulxx001 62M
11654 posts
9/18/2019 12:06 pm

    Quoting BeccaLuvs:
    Have to say, always enjoy your stories Paul! Yep, and esp when FrankeeZee makes an appearence!
Happy to oblige.
Do they have kareoke bars in your part of the world? ๐Ÿค”

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


HeartCollector 62F  
7784 posts
9/18/2019 3:34 pm

I canโ€™t sing worth beans...I can sort of hum along.

The gladdest hours we know are those shared with a friend or two. Wilbur D. Nesbit


Paulxx001 replies on 9/18/2019 4:12 pm:
Love your new profile pic btw...๐Ÿ‘
Ya can look up.... next time. ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Ž

Paulxx001 62M
11654 posts
9/18/2019 4:05 pm

    Quoting HeartCollector:
    I canโ€™t sing worth beans...I can sort of hum along.
Hey... no worries. Humming is good.
Too bad we all don't live closer. That bar is a blast! ๐Ÿ‘
Now about those male strippers... that's another story... lol
Ever been a part of THAT mayhem. ๐Ÿ˜Š

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


TheElitesTRIAL 25M
38 posts
9/19/2019 10:32 am

I see nothing wrong with a healthy gathering with people who want to spend their borrowed time with each other doing the things they enjoy.


Paulxx001 62M
11654 posts
9/19/2019 12:08 pm

    Quoting TheElitesTRIAL:
    I see nothing wrong with a healthy gathering with people who want to spend their borrowed time with each other doing the things they enjoy.
Yep... I agree...
Especially if the food and drink and music are good! ๐Ÿ˜Š
Thanks for popping in. Drop by any time. ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


pocogato12 67F  
29062 posts
9/21/2019 10:26 am

I am late to comment!! I had to read this three times before I could stop laughing Frankee Z OMG intervention will not work- try exorcism at the next party. One of the female strippers must have a head that spins around and make sure she can pee on command on the Persian rug. When that's done and you are on your way home from Whorlando, stay on Route 1 and come to Potland [no-Fbookhookups.com didnt steal the "r"

(Virtual Symposium Group) use Virtual Symposium Group


Paulxx001 62M
11654 posts
9/21/2019 2:27 pm

    Quoting pocogato12:
    I am late to comment!! I had to read this three times before I could stop laughing Frankee Z OMG intervention will not work- try exorcism at the next party. One of the female strippers must have a head that spins around and make sure she can pee on command on the Persian rug. When that's done and you are on your way home from Whorlando, stay on Route 1 and come to Potland [no-Fbookhookups.com didnt steal the "r"
You're never late to a party with FrankeeZee. We know the owner and closed the place... 4 am was when the singing died down... lol
Can you imagine if we all lived closer? That place is a blast.
Pee on command? lol Reeeeelee? lol ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜ฎ
Not sure about Whorlando.. lol. Potland? Sure... Sounds like a plan!
You're never late.
It was nice of your 'alter ego' to fire up the kareoke machine?
Dja sing? ๐Ÿค”๐Ÿท๐Ÿธ๐Ÿบ๐Ÿน

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


pocogato12 67F  
29062 posts
9/23/2019 8:31 am

Dont you remember the pee on the carpet?? Jody Foster as Regan and the head spin was prime. I still remember wondering why all the folks in the theatre were "frightened shoulda heard them in the parking lot after- all of them wanted to go to church. They shoulda gone to the Double Tree bar and done karoke

(Virtual Symposium Group) use Virtual Symposium Group


Paulxx001 62M
11654 posts
9/23/2019 12:18 pm

    Quoting pocogato12:
    Dont you remember the pee on the carpet?? Jody Foster as Regan and the head spin was prime. I still remember wondering why all the folks in the theatre were "frightened shoulda heard them in the parking lot after- all of them wanted to go to church. They shoulda gone to the Double Tree bar and done karoke
Yeah. That was a scary movie. Scared me... ๐Ÿ˜Š Now I recall that scene. It's not a movie that I've watched often... ๐Ÿ˜ฎ

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
9/28/2019 2:20 pm

Go ahead... you should find it interesting... ๐Ÿ˜Š
I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Paulxx001 62M
11654 posts
10/4/2019 9:27 am

I posted something recently that you might find amusing...
Sex With Your Boss Not Always A Good Idea

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Lovethepussy7779 34M
31 posts
10/6/2019 9:39 pm

Very nice


Paulxx001 62M
11654 posts
10/7/2019 4:47 am

Thanks! Nice tats! Drop by any time. ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Procoach4 57M
18 posts
10/9/2019 8:35 pm

Hot pics!


Paulxx001 62M
11654 posts
10/10/2019 6:00 am

Thanks for stopping by. ๐Ÿ‘

Words are like meatloaf- they can be sculpted into any shape you choose.
Complete details revealed... I Had A Conference Call With the CEO and CIO of A F F


Become a member to create a blog